Elaboració d’un anunci d’un producte de consum físicament palpable (és a dir, no és un anunci de marca ni d’una institució o servei). L’heu de triar vosaltres mateixos i imaginar quin és el target al qual us dirigiu.
L’anunci ha de ser pensat per revistes ja que és un dels mitjans en suport paper que permet reproduir el color amb major qualitat.
Ha de contenir imatge i text (eslogan i copy). Tots els elements, imatge i textos, han de fer referència o basar-se en la força expressiva del color, el valor cultural i el significat del color, i els efectes del color en funció de la composició i la combinació, si és que n’hi ha, recordeu que pot ser tonal o complementària.
L’anunci s’ha de basar en un sol color que trieu vosaltres mateixos. També podeu utilitzar d’altres colors però el predomini del color triat ha de ser evident.
Pel que fa a l’eix de comunicació, l’anunci ha de formular la solució d’un problema, a modus d’USP o de Benefici Bàsic, conceptes que coneixeu perfectament. L’eix ha d’estar relacionat d’una manera clara amb les característiques de valor cultural i de força expressiva del color triat.
Podem veure, en aquest cas, que el cartell escollit és la portada del llibre "El Far" un llibre fictíssi de J.R Pons. Quina millor manera que trobar les paraules clau del llibre, els temes essencials del que tracta i relacionar-ho amb el nom del llibre, El Far. Simplement utilitzant una foto amb manca de color, que reflexa sobretot la figura del far i va acompanyada de les paraules, "l'eslògan", que estan relacionades amb el color blanc.
No hay comentarios:
Publicar un comentario